Grąžinimo taisyklės

Šios grąžinimo taisyklės taikomos pirkėjams, įsigijusiems prekes tiesiogiai iš svetainės bugivugi.lt administratoriaus (t. y. ne iš kitų naudotojų ar trečiųjų šalių). Jei prekę ar paslaugą įsigijote iš kito naudotojo per skelbimą – grąžinimo sąlygas nustato tas asmuo ir šios taisyklės netaikomos.

1. Grąžinimo teisė

1.1. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir Vartotojų teisių apsaugos įstatymu, vartotojas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties be priežasties.

1.2. Ši teisė taikoma tik fiziniams asmenims, įsigyjantiems prekes asmeniniam naudojimui.

2. Grąžinimo sąlygos

Prekė gali būti grąžinta tik tuomet, kai atitinkamos visos šios sąlygos:

2.1. Prekė nebuvo naudota ar kitaip praradusi prekinę išvaizdą (įskaitant kvapus, plaukus, dėmes ir pan.);

2.2. Prekė yra nepažeista, tvarkinga, su visais komplektacijos elementais;

2.3. Yra originali pakuotė, jei ji buvo būtina prekės saugumui ar estetikai;

2.4. Pirkėjas pateikia pirkimo įrodymą (sąskaita, el. laiškas ar kita informacija);

2.5. Prašymas dėl grąžinimo pateiktas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo.

3. Prekės, kurioms grąžinimo teisė netaikoma

Pagal LR teisės aktus, pirkėjas neturi teisės grąžinti šių prekių:

3.1. Specialiai pagal individualų užsakymą pagamintos ar modifikuotos prekės (pvz. vardiniai antkakliai);

3.2. Higienos prekės, kurios buvo išpakuotos (pvz. šunų gultai, šukos, dubenėliai), jei dėl išpakavimo jų nebegalima grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių;

3.3. Prekės, kurios per naudotojo kaltę buvo sugadintos ar netinkamai laikytos;

3.4. Elektroninės paslaugos ar skaitmeninis turinys, kuris jau buvo aktyvuotas (jei toks bus siūlomas);

3.5. Prekės su pasibaigusiu grąžinimo terminu.

4. Grąžinimo eiga

4.1. Norėdamas grąžinti prekę, pirkėjas privalo parašyti el. paštu [įrašyk kontaktinį el. paštą], nurodydamas:

  • Vardą, pavardę
  • Užsakymo numerį
  • Gavimo datą
  • Prekės pavadinimą
  • Trumpą priežastį (nebūtina, bet naudinga)

4.2. Per 2 darbo dienas administratorius atsakys su tolimesne instrukcija.

4.3. Pirkėjas pats organizuoja ir apmoka siuntimo išlaidas, nebent:

  • gauta brokuota, netinkama ar kita nei užsakyta prekė.

4.4. Grąžinant siunta turi būti saugiai supakuota. Už sugadintą siuntoje prekę atsako siuntėjas.

5. Pinigų grąžinimas

5.1. Gavus ir patikrinus prekę, pinigai grąžinami per 14 dienų į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo gautas mokėjimas.

5.2. Jei prekė grąžinama tik iš dalies (pvz. viena prekė iš kelių), grąžinama tik tos konkrečios prekės suma.

5.3. Jei buvo gauta brokuota arba neteisinga prekė – grąžinamos ir pristatymo išlaidos.

6. Brokuota arba netinkama prekė

6.1. Jei prekė gauta su gamybiniu broku, pažeidimu transportavimo metu ar neatitinka užsakymo:

  • Pirkėjas turi susisiekti per 2 darbo dienas nuo gavimo el. paštu;
  • Prekei taikomas taisymas, keitimas ar pilnas pinigų grąžinimas, pagal LR vartotojų apsaugos įstatymą.

7. Grąžinimo išimtys dėl trečiųjų šalių prekių

7.1. Jei pirkėjas įsigijo prekę ar paslaugą iš kito naudotojo per skelbimą, administratorius:

  • Nepriima prekių grąžinimo;
  • Negrąžina pinigų;
  • Nereguliuoja ginčų tarp naudotojų;
  • Rekomenduoja naudoti saugius atsiskaitymo būdus ir sudaryti rašytinius susitarimus.

8. Kontaktai dėl grąžinimo

📧 El. paštas: [įrašyk el. pašto adresą]
📬 Grąžinimo adresas: [įrašyk tikslų pašto adresą, jei taikoma]
📞 Tel. numeris: [jei nori nurodyti]